Thursday 25 September 2008

Ramadhan bakal berlalu pergi...

Ramadhan bakal berlalu pergi...dan aku masih begini. Azam yang ditanam di awal ramadhan hanya tinggal azam...laksananya amat sedikit. Dan aku masih begini...menjadi manusia yang terkandas oleh tipu daya syaitan. Sedar tapi ego untuk berubah..Terus-terusan di tipu...
"Ya Allah, aku berlindung padaMu dari tipu daya syaitan, dari silapnya membuat pilihan,dari banyaknya angan2...Aku serahkan segalanya kepadaMu..ya...Allah knows better...
Ya Allah, sampaikanlah aku dan orang2 yang aku sayangi untuk ramadhan yang akan datang.."

0 comments:

e.d

"dan demi nafas yang Kau hembuskan dalam dada, ku berjanji utk menjadi yang terbaik"

"maafkanlah bila hati tak sempurna mencintaiMu,dalam dada ku harap hanya diriMu yang bertakhta"

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP